Klouno Vytuko magija ir pokštai

Spalio 22 dieną į mokyklą atvažiavo klounas Vytukas. Bet jis keliauja ne vienas. Jį lydi jo augintiniai - žiurkėnai, jūrų kiaulytė, vištelė, triušiukas, ežiukas. Klounas labai linksmas. Jis krėtė visokius pokštus. Rodė magijos triukus. Buvo labai smagu.

"Rudens siurprizai 2013"

Spalio 4 dieną rytas buvo žvarbus, bet mes neišsigandome ir nutarėme pasilinksminti, pasportuoti, pažaisti. Klounas vedė apšilimo mankštą. Kai tik apšilome, leidomės ieškoti išūkių, nuotykių ir išbanymų. Vyresnieji mokiniai prigalvojo visokiausių atrakcionų, užduočių. Mes stengėmės visur dalyvauti, išmėginti savo jėgas ir prizų laimėti. Buvo labai linksmą. Pasportavę kiek praalkome. Bet valgyklos darbuotojos privirė skanios košės ir kvapnios arbatos. Po to stebėjome tinklinio, krepšinio ir futbolo rūngtynes.

Ekskurija į Anykščius

Rugsėjo 26 dieną susiruošėme važiuoti į Anykščių kraštą. Tai labai gražus kraštas savo gamta ir garsus, nes čia gimė daug žymių Lietuvos rašytojų. Pirmiausiai nuvykome į senąją siaurojo geležinkelio stotį. Čia sėdome į traukinį ir važiavome prie Rubikių ežero. Nors siauruko traukinys riedėjo lėtai, bet kelionė neprailgo, nes dairėmės po apylinkes, grožėjomės rudenine gamta, jos spalvomis. Nuo Rubikių ežero patraukėme link Laimės žiburio. Kopėme į kalną, skaičiavome laiptelius ir bandėme rasti savo laimę.

Po to vykome į arklio muziejų. Ten senovinėje kaimo sodyboje mus pasitiko šeimininkė, kuri pasakojo, rodė ir mokė kepti duonelę. Kol duonelė kepė linksmai pažaidėme kieme. Po to šeimininkė mus pavaišino keptomis bulvėmis, naminiu sviestu, sūriu, medumi ir kvapnia žolelių arbata. Sotūs ir daug sužinoję apie duoną, dar aplankėme ir arklio muziejų.

Vakare grįžome namo. Namiškiams parvežėme lauktuvių savo keptos duonos.

Tarptautinė televizijos diena

Lapkričio 21 dieną vyko nepamokinio ugdymo diena. Paminėjome Tarptautinę televizijos dieną. Susirinkę mokyklos mažojoje slėje susipažinome su televizijos atsiradimo istorija. Po to žiūrėjome animacinį filmuką "Karlsonas sugrįžo". Vėliau iškeliavome į išvyką. Ėjome į IĮ "Technoera", kur įmonės savininkas E. Mickevičius prodė surinktus eksponatus ir papasakojo apie televzorių raidą, tobulėjimą.

Ekskursija į Kauną

Spalio 17 dieną vykome į edukacinę pažintinę ekskursiją Kaune. Pirmiausiai lankėmės šokolado manufaktūroje, kur sužinojome kaip gaminami šokoladiniai saldainiai. Ir patys bandėme gaminti saldainius. Buvo labai įdomu ir saldu. Po to aplankėme farmacijos muziejų, kur gidė mums pasakojo apie senovines vaistines, kaip buvo gaminamos tebletės, kaip seniau žmones gydė žolininkės. Dar lankėmės Kauno Vytauto Didžiojo karo muziejuje. Čia pamatėme įvairiausių ginklų, sužinojome kaip lietuviai nuo senų senovės ginė savo kraštą ir nepriklausomybę. Po to aplankėme T. Ivanausko zoologijos muziejų. Čia pamatėme,kiek įvairiausių gyvūnų gyvena Lietuvoje ir ne tik. Kai kuriuos pažinome, o kai kurie buvo nematyti, neregėti. važiuojant namo užsukome į MacDonaldo kavinę. Namo grįžome labai pavargę, bet linksmi ir daug sužinoję.

Rudens siurprizai-5

Rugsėjo 19 dieną mokykloje buvo nepamokinio ugdymo diena. Tai sporto diena skirta visiems - ir mažiems, ir dideliems. Vyresniųjų klasių mokiniai organizavo įvairių žaidimų mugę. O mes mažieji stengėmės išbandyti kuo daugiau žaidimų ir laimėti prizų.

Pasportavus labai išalkome... Mokyklos virėjos mus pavaišino skania koše ir arbata.

Po to vyko komandinės varžybos. Buvo labai linksma.

Susipažinimo pamokėlė

Birželio 4 dieną į mokyklą susirinko būsimieji pirmokai. Kai kurie į klasę atėjo drąsiai ir viskam pasiryžę, kitiems buvo labai nedrąsu. Tačiau po susipažinimo mankštelės visi rado draugų ar pažįstamų ir visiems tapo linksmiau. Po to būsimieji mokinukai atliko įvairias užduotėles. Kai rankelės ir galvelės pavargo, ėjo pasivaikščioti po mokyklą ir ją apžiūrėti, susipažinti su čia dirbančiais žmonėmis. Po pertraukėlės užbaigė pradėtus darbelius. Greit prabėgo laikas mokykloje, netruko ateiti mamos, tėčiai ir močiutės. Būsimi mokiniai gavo "Apuoko mokyklėlės" pažymėjimą, kuris leidžia toliau keliauti į žinių šalį.

Iki pasimatymo rugsėjo 1-ją!